«Тютюн – загроза для розвитку»
   Тютюнові корпорації полюють на дітей



Соціальний ролик показує, як впливає на підлітків прихована реклама тютюну. Ми хочемо захистити дітей від згубного впливу цієї реклами.

«Понад 90% смертей в Україні спричинені серцево-судинними, онкологічними і респіраторними захворюваннями, а також діабетом. І в більшості випадків головною причиною ускладнень цих захворювань стає споживання тютюну. 
         Внаслідок паління щороку вмирають понад 85 тисяч українців. Крім того, що споживання тютюну на 90% підвищує ризик захворюваності на рак легень та на 30% – на рак грудей, курці ще й живуть на 10-12 років менше, ніж ті люди, що не споживають тютюну.
         Все це послаблює здоров'я нації та робить її неконкурентоспроможною у світі, а також наносить державі величезних збитків через людські втрати та видатки на лікування хвороб, спричинених палінням»…
                                                                                      Ольга Богомолець     
Ще в листопаді 2011 року сенат Австралії ухвалив закон, який уніфікував сигаретну пачку та заборонив розміщення на ній сигаретних брендів. Таке нововведення позбавляло можливості використовувати пачку як рекламний інструмент.
Тютюнові компанії намагалися оскаржити це у суді, але програли.
Отож, 1 грудня 2012 року в Австралії встановлено вимогу про використання однотипної упаковки для тютюнових виробів.
Введення однотипного дизайну для сигаретних пачок всіх брендів, як свідчить дослідження, проведене австралійськими вченими, відлякує частину курців і збільшує серед них число тих, хто подумує відмовитися від куріння.
Ісландія стала першою країною, яка у 2001 році заборонила видиме розміщення сигаретних пачок на вітринах. У місцях продажу сигарети заборонено виставляти на вітрини, при цьому пачки повинні зберігатися в закритих контейнерах, аби вони були невидимі для покупців. Така заборона призвела до суттєвого зниження рівня споживання сигарет дітьми.
Заборона видимого розміщення пачок тютюнових виробів діє також в таких країнах: Великобританії, Норвегії, Фінляндії, Австралії, Новій Зеландії, Таїланді, Кенії, Непалі, Панамі та Канаді.
63% дітей віком від 13 до 15 років в Україні помічають рекламу тютюну або ж   стимулювання продажів тютюнових виробів у місцях продажу (магазинах, супермаркетах і кіосках).
«Кинути курити — одне із кращих рішень у житті кожного курця. Вже з першого дня відмови від сигарет організм починає відновлюватися, а ризики виникнення хвороб, асоційованих з курінням, зменшуються. Через тиждень без сигарет у колишнього курця покращується відчуття смаку та запаху, через три місяці збільшується обсяг роботи легень на 30%, через п’ять років знижується ризик інсульту до рівня некурця. Чим раніше курець прийме рішення кинути курити, тим краще. А звернувшись на створений сервіс, курець суттєво підвищує свої шанси на успіх», — розказав Отто Стойка, національний експерт із контролю над тютюном, головний лікар Київського міського центру здоров’я.
весь світ кидає палити

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Всесвітній день журавля

4 найпопулярніші квітки осені

Кульбаба, або Диво-рослина