Тест “Діагностика творчого потенціалу та креативності”
Оберіть один з варіантів відповідей та поставте бали за схемою: відповідь
«а» – 3 бали, «б» – 1, «в» – 2 бали.
1. Чи вважаєте ви, що
навколишній світ можна покращити?
а) так;
б) ні;
в) так, але тільки у деяких випадках.
а) так;
б) ні;
в) так, але тільки у деяких випадках.
2. Чи думаєте ви, що самі
зможете брати участь у значних змінах навколишнього світу?
а) так, у більшості випадків;
б) ні;
в) так, у деяких випадках.
а) так, у більшості випадків;
б) ні;
в) так, у деяких випадках.
3. Чи вважаєте ви, що
деякі з ваших ідей принесуть значний прогрес у тій сфері діяльності, яку ви
оберете?
а) так;
б) звідки у мене можуть бути такі ідеї?
в) можливо, мої ідеї принесуть не надто значний прогрес, але деякий успіх можливий.
а) так;
б) звідки у мене можуть бути такі ідеї?
в) можливо, мої ідеї принесуть не надто значний прогрес, але деякий успіх можливий.
4. Чи вважаєте ви, що в
майбутньому будете грати настільки важливу роль, що зможете у навколишньому
світі щось принципово змінити?
а) так, напевно;
б) дуже малоймовірно;
в) може бути.
а) так, напевно;
б) дуже малоймовірно;
в) може бути.
5. Коли ви вирішуєте щось
зробити, чи впевнені в тому, що справа вийде?
а) звичайно;
б) часто охоплюють сумніви;
в) частіше впевнений, ніж невпевнений.
а) звичайно;
б) часто охоплюють сумніви;
в) частіше впевнений, ніж невпевнений.
6. Чи виникає у вас
бажання зайнятися справою, у якій ви на даний момент некомпетентні і абсолютно
її не знаєте?
а) так, невідоме мене приваблює;
б) ні;
в) все залежить від самої справи й обставин.
а) так, невідоме мене приваблює;
б) ні;
в) все залежить від самої справи й обставин.
7. Якщо ви займаєтеся
незнайомою справою, чи буде у вас бажання домогтися досконалості?
а) так;
б) що вийде, те й добре;
в) якщо це не дуже важко, то так.
а) так;
б) що вийде, те й добре;
в) якщо це не дуже важко, то так.
8. Якщо справа, яку ви не
знаєте, вам подобається, чи хочете ви дізнатись про неї усе?
а) так;
б) ні, треба вчитися найбільш важливому;
в) ні, я тільки задовольню свою цікавість.
а) так;
б) ні, треба вчитися найбільш важливому;
в) ні, я тільки задовольню свою цікавість.
9. Коли ви зазнаєте
невдачі, то:
а) якийсь час наполягаєте, навіть всупереч здоровому глузду;
б) відразу махнете рукою на справу, як тільки зрозумієте її нереальність;
в) продовжуєте робити свою справу, поки здоровий глузд не покаже непереборність перешкод.
а) якийсь час наполягаєте, навіть всупереч здоровому глузду;
б) відразу махнете рукою на справу, як тільки зрозумієте її нереальність;
в) продовжуєте робити свою справу, поки здоровий глузд не покаже непереборність перешкод.
10. Професію потрібно
обирати, виходячи з:
а) своїх можливостей і перспектив для себе;
б) стабільності, значимості, потрібності професії;
в) престижу й переваг, які вона забезпечить.
а) своїх можливостей і перспектив для себе;
б) стабільності, значимості, потрібності професії;
в) престижу й переваг, які вона забезпечить.
11. Подорожуючи, чи могли
б ви легко орієнтуватися на маршруті, по якому вже пройшли?
а) так;
б) ні;
в) якщо місце сподобалося й запам’яталося, то так.
а) так;
б) ні;
в) якщо місце сподобалося й запам’яталося, то так.
12. Чи можете ви згадати
відразу ж після бесіди все, про що говорилось?
а) так;
б) ні;
в) згадаю все, що мені цікаво.
а) так;
б) ні;
в) згадаю все, що мені цікаво.
13. Коли ви чуєте слово
незнайомою мовою, чи можете ви повторити його по складам без помилок, навіть не
знаючи його значення?
а) так;
б) ні;
в) повторю, але не зовсім правильно.
а) так;
б) ні;
в) повторю, але не зовсім правильно.
14. У вільний час ви
волієте:
а) залишатися наодинці, помізкувати;
б) перебувати в компанії;
в) мені байдуже, чи буду я один або в компанії.
а) залишатися наодинці, помізкувати;
б) перебувати в компанії;
в) мені байдуже, чи буду я один або в компанії.
15. Ви займаєтеся якоюсь
справою. Ви вирішуєте припинити її тільки коли:
а) справа закінчена і, як вам здається, виконана відмінно;
б) ви більш-менш задоволені зробленими;
в) справа здається зробленою, хоча можна зробити краще. Але навіщо?
а) справа закінчена і, як вам здається, виконана відмінно;
б) ви більш-менш задоволені зробленими;
в) справа здається зробленою, хоча можна зробити краще. Але навіщо?
16. Коли ви на самоті, ви:
а) любите мріяти про якісь речі, можливо, й абстрактних;
б) за всяку ціну намагаєтеся знайти собі конкретне заняття;
в) іноді любите помріяти, але про речі, які пов’язані з вашими справами.
а) любите мріяти про якісь речі, можливо, й абстрактних;
б) за всяку ціну намагаєтеся знайти собі конкретне заняття;
в) іноді любите помріяти, але про речі, які пов’язані з вашими справами.
17. Коли якась ідея
захоплює вас, то ви станете думати про неї:
а) незалежно від того, де й з ким ви перебуваєте;
б) тільки наодинці;
в) тільки там, де є тиша.
а) незалежно від того, де й з ким ви перебуваєте;
б) тільки наодинці;
в) тільки там, де є тиша.
18. Коли ви відстоюєте
якусь ідею, ви:
а) можете відмовитися від її, якщо аргументи опонентів здадуться вам переконливими;
б) залишитеся при своїй думці, які б аргументи не висувалися;
в) зміните свою думку, якщо опір виявиться занадто сильним.
а) можете відмовитися від її, якщо аргументи опонентів здадуться вам переконливими;
б) залишитеся при своїй думці, які б аргументи не висувалися;
в) зміните свою думку, якщо опір виявиться занадто сильним.
Ключ до тесту “Діагностика творчого потенціалу та креативності”
Додайте бали за наступною схемою:
Відповідь «а» – 3 бали, «б» – 1, «в» – 2 бали.
Відповідь «а» – 3 бали, «б» – 1, «в» – 2 бали.
48 і більше балів – у вас закладено значний творчий потенціал, що надає вам багатий
вибір творчих можливостей. Якщо ви на ділі зможете застосувати ваші здібності,
то вам доступні найрізноманітніші форми творчості.
18 – 47 балів – у вас є якості, які дозволяють вам творити, але є й бар’єри.
Найнебезпечніший бар’єр – страх, особливо для людей, орієнтованих на
обов’язковий успіх. Острах невдачі сковує уяву – основу творчості. Страх може
бути й соціальним, страхом суспільного осуду. Будь-яка нова ідея проходить
через етап несподіванки, подиву, невизнання, осуду навколишніми. Острах осуду
за нове та незвичне для інших, а також здивовані погляди, сковують творчу
активність, знищують творчу особистість.
Коментарі
Дописати коментар