Буктрейлер на книгу Світлани Талан "Матусин оберіг"



Світлана Талан — сучасна українська письменниця, яка стала лауреатом конкурсу "Краща книга року – 2019» в  номінації "Сучасна література”.  ("Матусин оберіг” та  "Букет улюблених квітів”).

Відзначена Світлана Талан Міжнародною патріотичною медаллю Івана Мазепи за 2020 рік –  за багаторічну просвітницьку та волонтерську діяльність, популяризацію української літератури, формування спільних національних інтересів, незалежності та соборності України.

Світлана Талан входить в трійку найпопулярніших авторок за версією журналу «Фокус» та має звання «Золотого письменника України».

Сьогодні книги Світлани Талан купити можна в усіх куточках України. Відгуки вона отримує зі всієї країни, адже її роботи дуже чуттєві сильні та реалістичні. С. Талан є автором таких книг, як: «Коли ти поруч», «Не вурдалаки», «Мої любі зрадники», «Помилка», «Розколоте небо», «Оголений нерв», «Повернутися дощем», «Купеля», «Замкнене коло», «Спокута», «раКУРС», «Надеюсь и люблю», «Согретые солнцем»  та інші.

Авторка про себе: «…Я переживала нелегкі часи, коли мене осяяла думка: я повинна писати, інакше збожеволію! На мене чекало стільки героїнь романів, які прагнуть кохати й бути коханими! Це вони стільки часу не давали мені спокою, прагнучи швидше розповісти свої історії читачеві! З того часу я пищу щодня. Писати для мене означає жити, дихати. Найчастіше я сідаю до роботи стомленою, пізно ввечері, але втома одразу ж кудись зникає. З кожною героїнею я проживаю її життя. Я залишаю їй частинку своєї душі, свого серця, але від цього не стаю біднішою, навпаки – багатію. І якщо та частинка доброти, щирості та любові, якими сповнені мої героїні, зроблять цей світ хоча б на крихту добрішим, я буду відчувати себе по-справжньому  щасливою».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Всесвітній день журавля

4 найпопулярніші квітки осені

Кульбаба, або Диво-рослина