Мій дім - моя фортеця

Мій дім  - моя фортеця

«Будинок англійця – його фортеця» це старе англійське прислів’я добре відоме  всім. А розуміти його потрібно так – ніхто без особливого дозволу не зможе проникнути через стіни цієї фортеці і дізнатись таємниці англійської родини. Ніхто, окрім письменників, які наділені багатою уявою, добре знають життя і розуміються на природі людських почуттів. А разом з ними і ми – читачі, можемо потрапити в середньовічні замки, помістя землевласників і хатини орендаторів XVIII століття чи в особняки англійської «добропорядної» буржуазії  ХІХ століття. І всюди знайдемо свої «кістяки в шафі» тобто великі, сокровенні, а часом і страшні сімейні таємниці.

До вашої уваги перегляд англійської готичної  літератури: «Мій дім – моя фортеця».



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Всесвітній день журавля

4 найпопулярніші квітки осені

Кульбаба, або Диво-рослина