Всесвітній день здоров’я

 Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми інколи ігноруємо. Проте стан нашого організму залежить не тільки від щедрот природи, дбайливо ставитися до свого тіла зобов’язаний кожен з нас. Міжнародний святковий день, спрямований на те, щоб привернути увагу громадськості до питань охорони здоров'я, скоординувати спільні дії, спрямовані на захист здоров'я і благополуччя людей.
 Пропонуємо до вашої уваги соціальний ролик про те, як тютюнова індустрія нав’язує куріння дітям. Це відео транслювалося під час Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA 2017 та вирушить у Мандрівний фестиваль містами України.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Всесвітній день журавля

4 найпопулярніші квітки осені

«Зниклі птахи та тварини України»